Selasa, 29 Januari 2013

oh the irony

Aku suka, aku tergoda
Melihat baju kurung melayu lama
Entah kenapa, entah mengapa
Ada terselit nilai yang istimewa
Yang membuat aku terpesona


Hujung minggu, main gitar
Dekat cafe, di sekitar bandar
Depan meja, pasangan bercinta
Sama padan, sama rasa
Macam iphone 5 dengan Samsung Galaxy perginya


1 pagi, berlalu pergi
Cafe dah tamat, waktu operasi
Pergi kaunter, bayar berdiri
Kebetulan aku berdiri di belakang pasangan tadi
Wayang pun bermula, wayang yang geli



“ Thanx for the night “ – ucap si dara
“ Anything for you “ – jawab si teruna
Lantas si dara memeluk si teruna
Si teruna berasa sangatlah gembira
Gembira tambah rasa sedap agaknya



Sweet kan ? Sweetlahh katanya
Sweet kepala hotak kau aku kata



Oh, aku sengaja tulis macam ni
Sebab muka aku jadi macam ni (o___O)
Dan ingin aku ingatkan lagi sekali
Si dara pakai baju kurung melayu lama pada pukul 1 pagi
Dan aku kata, oh the irony



Tiada ulasan:

Catat Ulasan